Miray Grup Miray Grup
  • Ana Sayfa
  • Başarı Hikayemiz
    • Kurumsal
    • Misyonumuz
    • Vizyonumuz
    • Kalite Politikamız
    • Çevre Politikamız
    • Müşteri Memnuniyeti
  • Markalar
    • Happy Ice Cream
    • Barista Loco
    • Çokokolik
    • Kayfem
    • Gurme Bazaar
    • Puff`s Bakery & Caffee
  • Ürünler
    • Dondurma Makineleri
  • Ürün Çeşitleri
    • Dondurma
    • Soft Dondurma Tozları
    • Tava Dondurma Tozları
    • Gelato
  • Hizmetler
    • Kantin İşletmeciliği
    • Yemekhane Hizmetleri
    • Otomat İşletmeciliği
    • Gayrimenkul Danışmanlığı
  • Kurumsal Satış
    • Trendyol
    • N11
    • Hepsiburada
    • İpsizcambaz
    • Sahibinden
  • Franchise
    • Franchise Tanıtım
    • Franchise Hizmetleri
    • Franchise Talep Formu
  • Referanslar
  • İletişim

Kalite Politikamız

Miray Grup benimsenmiş müşteri odaklı sistem ilkesi çerçevesinde hareket eder. Sunduğu hizmet ve yönetim faaliyetlerinde, ulusal ve uluslararası standartlara ve mevzuatlara uyum sağlamak en önemli kalite politikasıdır.

Hizmet ve yönetim fonksiyonlarını gerçekleştirdiği tüm faaliyetlerinde, mevcut kalite yönetim sistemlerinin şartlarını yerine getirmeyi sağlar. Yaptığı işlerde, kalite konusunda farkındalığı yüksek, şirket politikasına uyum sağlayabilecek işler yapar. Çevre ile ilgili yasal gerekliliklere uymayı, doğal kaynaklarını etkin bir şekilde kullanmayı ve geri dönüşüme katkıda bulunarak çevreye karşı sorumluluklarını yerine getirmeyi görev bilir.

Miray Grup müşteri memnuniyetini esas almayı ilke edinir. Şirket kalite ve hedef ve programlarını oluşturarak gözden geçirmek, düzeltici ve önleyici faaliyetlerle kontrol altına almak politikasını benimser.

İş birliği içerisinde birlikte çalışabileceği tedarikçiler seçmek, entelektüel sermayeyi artırmak ve sorumluluk bilinci gelişmiş personelle hizmet kalitesinde sürekliliği sağlamak için çalışmayı ilke edinir. Toplam Kalite felsefesini esas alarak, takım ruhu ile şirket ve birim hedeflerine ulaşılması ve yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımların cesaretlendirilmesi için var gücüyle çalışır.

  • Bu bağlamda sürekli gelişimi teşvik etmek, yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımları, davranışsal yetkinlikleri arttırmayı hedeflemek,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla, müşterileri ile devamlı ve etkili iletişim kanalları oluşturmak,
  • Satın almadan depolamaya, son tüketime kadar her noktayı kontrol altında tutabilmek adına tüm paydaşları ve çalışanları ile sürekli iletişim halinde olmak,
  • Müşterilerine en iyi hizmeti sunabilmek için sürekli iyileştirmeyi esas almayı ve sektördeki teknik gelişmeleri yakından takip etmek en önemli kalite politikalarıdır.


Miray Grup

© 2025 Miray Grup. Her hakkı saklıdır. | Web yazılım Turna Medya Reklam®
Kullanım Şartları Gizlilik Politikası Güvenlik Sosyal Sorumluluk İnsan Kaynakları İletişim Formu